Področja delovanja


Rešitve usmerjene na potrošnika

Razvoj storitev, ki zadovoljujejo potrebe in želje končnih uporabnikov so ključnega pomena za razvoj družbe. Pospešen razvoj lahko zasledimo  panogah kot so bančništvo, telekomunikacije, energetika, javni sektor, turizem in zdravstvo. So ključne za gospodarsko rast, izboljšanje kakovosti življenja, spodbujanje inovacij in konkurenčnosti ter zagotavljanje pravic potrošnikov.

V EU so pomemben del vzpostavitve enotnega notranjega trga, saj spodbujajo standardizacijo kakovosti, razvoj digitalnih storitev ter trajnostnega razvoja, s čimer prispevajo k boljši zaščiti in večjemu zadovoljstvu potrošnikov.

Medsektorske rešitve

Medsektorske rešitve so inovativni pristopi in tehnologije, ki se uporabljajo v različnih industrijskih sektorjih, kot so IT, energetika, zdravstvo in transport. Tovrstne rešitve lahko bistveno povečajo učinkovitost javnega sektorja, spodbujajo inovacije, prispevajo k trajnosti in povečujejo konkurenčnost podjetij.

V EU so tovrstne rešitve pomembne za podporo enotnega trga, digitalizacijo, trajnostni razvoj in krepitev sodelovanja med državami članicami, kar vodi tako k močnejši in bolj povezani evropski kot tudi lokalni ekonomiji.


Sistemske rešitve

Sistemske rešitve so celoviti pristopi k reševanju kompleksnih problemov z integracijo različnih komponent, procesov in tehnologij, vključno z organizacijskimi, infrastrukturnimi in upravljavskimi vidiki. Te rešitve povečujejo učinkovitost, prilagodljivost in trajnost delovanja sistemov.

V EU so pomembne za integracijo trgov in infrastrukture, doseganje trajnostnih ciljev, krepitev konkurenčnosti podjetij ter izboljšanje javnih storitev in družbene kohezije.